Maklumat Perdagangan

Dasar Pengeluaran

Sebagai sebahagian daripada komitmen kami untuk menyediakan perkhidmatan yang benar-benar hebat, Xtrade ("Syarikat" atau "kami") akan sentiasa berusaha untuk memastikan bahawa permintaan pengeluaran diproses dengan cepat dan cekap. Untuk melindungi daripada penipuan, kami juga boleh meminta maklumat tambahan. Kami menggunakan teknologi keselamatan dan penyulitan terkemuka industri untuk memastikan urusniaga dan maklumat kewangan disimpan dengan selamat.
*Sila ambil perhatian bahawa akaun anda perlu disahkan sepenuhnya sebelum proses pengeluaran. Senarai dokumen yang diperlukan boleh didapati di sini. Dalam sesetengah kes, Syarikat berhak meminta beberapa dokumen tambahan.
Dokumen diperlukan:
  1. ID/Pasport Dikeluarkan Kerajaan
  2. Bukti Alamat
  3. Penilaian Kesesuaian

Proses Pengeluaran

Jika anda mempunyai kedudukan terbuka, anda tidak akan dapat mengeluarkan keseluruhan Baki Tersedia anda. Amaun minimum diperlukan untuk mengekalkan Margin Penyelenggaraan.
(Baki Tersedia – Margin Penyelenggaraan) dan margin >= 1% = Amaun Pengeluaran Maks

Permintaan pengeluaran memerlukan sehingga lima hari bekerja untuk diproses. Kelewatan yang di luar kawalan kami mungkin berlaku disebabkan kaedah pembayaran pihak ketiga (cth. syarikat kad kredit, bank yang menghantar wang atau bank pengantara yang melewatkan pemindahan, dalam kes yang amat teruk, ia boleh mengambil sehingga 3 minggu).

Bagaimanakah caranya untuk saya meminta pengeluaran?

  1. Log masuk ke akaun Xtrade
  2. Klik "Keluar" pada halaman utama
  3. Sila masukkan amaun dan serahkannya dengan mengklik butang "keluar"
  4. Untuk melengkapkan permintaan anda, sila cetak borang pengeluaran, tandatangan borang tersebut secara manual dan hantar ia kepada withdrawals@xtrade.com atau melalui faks:+357 25030429
  5. Sebaik sahaja permintaan anda lengkap, maklumat dimajukan kepada kami untuk pemprosesan. Anda akan menerima pengesahan e-mel tentang permintaan pengeluaran anda.

*Sila ambil perhatian bahawa akaun anda mesti ditentusahkan sepenuhnya sebelum proses pengeluaran. Semua senarai dokumen yang diperlukan boleh ditemui di sini. Dalam sesetengah kes, Syarikat berhak meminta beberapa dokumen tambahan.

**Pengeluaran anda akan diproses melalui kaedah yang sama seperti deposit dibuat. Jika anda deposit melalui kad kredit, apa-apa amaun pengeluaran akan dikembalikan kepada kad kredit tersebut. Begitu juga, jika deposit dibuat melalui pindahan bank, semua pengeluaran akan dipindah balik ke akaun bank anda. Deposit lain yang dibuat dengan e-dompet akan dikembalikan sebagai pindahan bank atau dengan e-dompet Skrill/Netteler.

***Semua keuntungan akan dikembalikan melalui pindahan bank. (Amaun keuntungan yang kurang daripada $150 mungkin dipindahkan dengan mana-mana kaedah lain yang diluluskan oleh Syarikat, tertakluk pada peraturan).

Bagaimanakah caranya untuk menyemak permintaan pengeluaran saya?

  1. Klik Pilihan Akaun > Pengurusan Dana > Permintaan pengeluaran.




  2. Anda akan nampak tetingkap timbul dengan butiran lengkap pengeluaran anda.

*sila ambil perhatian bahawa anda boleh membatalkan permintaan anda pada bila-bila masa ketika statusnya ialah "menunggu"

Mengapakah pengeluaran ditolak?

  • Akaun anda tidak ditentusahkan sepenuhnya.
  • Kami tidak menerima borang pengeluaran bertandatangan.
  • Borang pengeluaran tidak ditandatangan secara manual, kami hanya menerima sebahagian daripadanya dan ia menyatakan tarikh pengeluaran yang sudah ditolak
  • Kami tidak dapat memindahkan dana ke Bank/e-dompet mengikut butiran yang diberikan atau kami langsung tidak menerima butiran yang betul.

Yuran pengeluaran

Xtrade tidak mengecaj sebarang yuran untuk pemprosesan pengeluaran. Jumlah amaun pengeluaran akan dipindahkan ke akaun bank, kad kredit/debit atau e-dompet anda, bagaimanapun bank dan/atau bank pengantara, yuran pemproses mungkin dikenakan. Kami tidak menerima sebarang tanggungjawab bagi yuran sedemikian.

Sokongan Pembayaran

Pasukan Sokongan Klien kami bersedia untuk membantu anda dengan sebarang pertanyaan yang mungkin ada untuk membuat pengalaman perdagangan dalam talian anda menyenangkan dan memudahkan yang mungkin, 24 jam sehari, 5 hari seminggu. Sila hubungi kami dengan sebarang pertanyaan yang anda mungkin ada.
Perdagangan CFD melibatkan risiko kerugian yang ketara. Perdagangan FX/CFD melibatkan tahap risiko yang ketara dan anda mungkin kehilangan semua modal yang anda laburkan. Sila pastikan bahawa anda telah memahami risiko yang terlibat.